fredag 24 april 2009

Morning wine-lovers!*

*Jag är hos Adele och tittar på nyhetsmorgon.

Det var roligt att visa Min bästa vän på novellfilmsmaratonet på Drömfabriken igår. Det var en bra visning. Drömfabriken är överhuvudtaget en trevlig bekantskap, tyvärr kommer jag att missa många saker jag egentligen velat gå på, tåget går hem till Göteborg kl 12 idag.

Innan dess ska jag och Adele pitcha i SVT:s pitchtävling. Högsta vinsten är 5000 kr så det känns inte så våldsamt prestigefullt. Som vanligt har vi inte förberett oss utan kör mer taktiken att slänga oss in i det. Det kan gå vägen, om inte så gör det detsamma.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till önskar Muminfamiljen

Annika Ivarsson sa...

Pitchen gick bra, men vi vann inte. Försöker att komma över besvikelsen med en tårta.

Hannah sa...

tårta brukar bota besvikelser. nästa gång går det bättre!

Annika Ivarsson sa...

ja kanske det, men det spelar ingen roll, vi ska göra filmen ändå!