fredag 29 maj 2009

Hurra vi vann!


Äntligen får jag också vara med och vinna nåt! Jag tar tillbaka allt jag sagt om att inte tävla i film, det får gärna vara mer tävlingar, bara jag får vara med och dela på priserna.

Idag vann Gröna handen
, som jag skrivit manus till och som Adéle Edling Rahmat regisserat (som jag tidigare skrivit om här och här) bästa regi, bästa kvinnliga skådis (Louise Renström hon är typ 11 år och grym!), publikens pris och Maria Bloms stipendiumDalarnas Videofestival idag.

Hurra för alla oss som var med och gjorde filmen! Det var särskilt välförtjänt av Adele som har slitit otroligt hårt med den här produktionen. Nu börjar vi med nästa!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

DU E GRYM! VI ÄR GRYMMA!
nu öl. pöss

Kajsen sa...

Du skulle vart med:) Det var superduper !

Nu snor jag två bilder från filminspelningen, hihi...

Annika Ivarsson sa...

hehe! äntligen lite pepp! varsågod att sno, jag har själv snott dem från karl larsson.

Carl sa...

Grattis!