tisdag 5 maj 2009

Hur ska det gå utan tröjan?

Nyss tänkte jag skriva något om att skärgårdsdoktorn ska bli film, men sen fann jag det så utomordentligt ointressant att jag struntar i det.

Jag lyssnade på en intervju med Samuel Fröler på radion när jag körde hem från jobbet idag. Han lät väldigt pretantiös när han berättade om filmen och så berättade han att skärgårdsdoktorntröjan inte fanns längre, den blev bortauktionerad till välgörande ändamål för ett par år sedan i en gala för världens barn.

Men misströsta inte. Här kan man ladda ned en stickbeskrivning till en lite grilligare variant. Om ni börjar sticka nu kanske ni hinner bli klara till premiären.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

länken funkar inte...

Carl sa...

Protokollet vart inte angivet. http://www.jarbo.se/i2/sites/jarbo/files/filer/beskrivningar_pdf/90275.pdf ska det vara.

Jag måste erkänna att jag nästan blir lite sugen på att börja sticka igen!

Annika Ivarsson sa...

Tack Carl!

bananen sa...

jag tror att du gillar samuel fröler i smyg.

Annika Ivarsson sa...

han var ju rätt het i tre kärlekar