måndag 6 juni 2011

en sak som jag gör just nu

Jag är ledig. En liten mellan fas, imorgon börjar sista jobbveckan. Dvs sista jobbveckan med lön. Jag har tänkt ut tusen obetalda uppgifter åt mig själv i sommar. Nästan så det börjar bli löjligt. Göra animerad film, skriva bok, skriva manus, skriva novell, skriva pjäs, börja teckna. Ja det är ju inte riktigt som om jag kommer hinna med allt det där om man dessutom ska försöka va lite somrig och grilla och bada och sånt där. Vi får väl se hur det blir med produktiviteten. Men fram till dess gör jag inte många knop. Tittar en del på Big Bang Theory. Ser serien baklänges, började med säsong 4 och nu är jag på tvåan. Säsong fyra är bäst, mycket tack vare Amy Farrah Fowler (se ovan) men jag fortsätter se för jag har liksom blivit lite förtjust i Sheldon (också ovan, till vänster).

Inga kommentarer: